Azi am fost la „first clase”


Azi a sunat clopotelul…,nu pentru mine,desi am tresarit la clinchetul lui.De fapt azi incep clasa 1,din nou si cu aceleasi emotii ca acum 34 de ani,(mama ce s-au dus),azi am pasit in clasa aceea cu banci mititele,cu manuale inca mirosind a cerneala,cu harta agatata in cui si cu tabla aia uracioasa si neagra.Amintirile m-au lovit mai rau ca niciodata,parca nici prima dragoste nu a starnit atatea frisoane ca prima zi de scoala,mi-e dor de mine ce-l de atunci,mi-e dor de camasa ce ma zgaria la gat,de uniforma ce-mi ineca trupul firav,mi-e dor intr-un cuvant de viata mea,de copilarie,de zambete si de acele clinchete de clopotel.

Dar am bucuria de a retrai acele momente prin ochii copilului meu,D-zeu a fost generos,mi-a dat sansa sa mai fiu odata copil,sa ma bucur alaturi de fetita mea de tot ceea ce imi ofera viata.Si daca atunci eram prea naiv si prea mic pentru a sti sa ma bucur de fiecare moment,de data asta am intrat in „first clase” plin de incredere si fericit.Bun venit in clasa intai….la orice varsta.

4 răspunsuri to “Azi am fost la „first clase””

  1. Sa va fie ghiozdanul usor, si anul incununt cu coronita! 🙂
    Cine a avut mai multe emotii? Daniela? Sau voi?:)

    • Cred ca emotii am avut cu totii,insa noi deja suntem rodati,mai stim sa si simulam,pe cand ei micutii se exteriorizeaza.Dupa cum ai vazut si in poza saracuta parca era aterizata pe alta planeta.Dar e dezhetata,cand m-am dus la amiaza dupa ea parca era eleva de cand lumea…

  2. incununat* *blush*

Lasă un răspuns

