Moartea sperantei


Mi-e greu sa incep acest post,mi-am propus sa scriu despre oameni,despre oamenii de langa noi,despre prietenii nostrii,despre noi toti cei secatuiti de vlaga de un guvern care ne-a strans cureaua pana ce catarama loveste in sira spinarii.O veste tulburatoare face inconjurul tarii;de Luni Politia incepe protestele,spun eu justificat.De Luni politia nu mai da amenzi,nu mai dirijeaza circulatia si va interveni doar la apelurile de urgenta 112.Salariile de batjocura i-a adus pe aparatorii legii in postura de cersetori,sunt condamnati la foamete si impinsi de la spate spre spaga.Pentru ca de data asta chiar i-as intelege daca imi solicita o atentie atunci cand sunt oprit in trafic si  nu m-ar mira ca in locul bacnotei sa accepte un kil de rosii sau o ruda de salam.Ma intreb de ce pentru acesti oameni nu se gasesc resurse iar pentru pensionarul militar au fost gasite chiar modalitati de marire a pensiei si asa babane ce au avut-o.Politistul roman,cu toate scandalurile in care a fost implicat,a fost mereu omul care mi-a dat siguranta si liniste,el a luat pumnii  si  scuipaturile ce le meritau politicienii chiar si ieri la protestele medicilor,(o alta categorie de bugetari batjocorita),politistul roman e omul ce-l mai expus din tara asta dar paradoxal nu este pretuit mai mult decat infractorul de care ne apara.Ma doare ca toti acei oameni care sunt in slujba cetateanului,doctori,profesori,politisti,etc,sunt calcati in picioare ,umiliti pentru simplul fapt ca isi fac treaba,in timp ce toti cocalarii si pitipoancele sunt ridicate la rang de vedete.Domnilor parlamentari reveniti-va,valorile acestei tari sunt tocmai acesti oameni in care loviti fara mila,medicul care imi intelege suferinta,profesorul ce imi educa copilul meu si a-l vostru,politistul ce imi vegheaza linistea,actorul ce-mi aduce zambetul pe buze atunci cand voi il suprimati.Si asemeni politistului pe care voi acum ii batjocoriti va spun ca „VIATA ARE PRIORITATE”…inclusiv a lor.

Lasă un răspuns

