Pierdut in ganduri


Cu pasi marunti merg pe aleea imbracata in frunze ruginii,vantul le alearga prin tufe ca intr-un joc de-a prinselea.Privesc in gol,privesc in mine,e tot aia,privesc in urma,mult in urma,departe in viata ce s-a dus.Mi-am dorit atatea,am avut atatea vise si sperante,am iubit viata,am iubit tot ce e pamantesc..,poate mai iubesc si-acum,nici nu mai stiu.Din adancul amintirilor imi recunosc zambetul si ochii limpezi.. si buchetul de trandafiri ce  ma stanjenea la prima intalnire..,e totul vag acum dar a fost frumos,am fost frumos.Of,ce pustiu e parcul acum,ce goala banca pe care ne pierdeam timpul,ce greu se scurge timpul acum,ce mult doare tacerea.Sunt pierdut in ganduri,eu ce-l care asteapta mereu,sunt acelasi pe care-l intalnesti pe strada fara sa-l vezi,sunt batranul,pensionarul,tatal,bunicul..,sunt nimeni.Ma duc..,mereu asteptand ca cineva sa-mi bata-n poarta,poate copii au nevoie de o imbratisare,poate nepoteii sunt in vacanta,poate…poate ma asteapta linistea,ca uitarea a venit de mult.

Si vantul bate..frunzele danseaza..,pe aleea ruginie pasii se pierd incet incet…

Lasă un răspuns

