Nu te mai vreau



Daca te iubeste inca te asteapta!

…Imi pare rau de ce s-a intamplat!
Imi pare rau de noi cate o data!
Azi totul in jurul meu e ciudat!
Si oare o sa-mi mai revin vreodata?

Mi-aduc aminte cand imi spuneai!
Traim in doua lumi diferite!
Iubirea ta mereu imi jurai!
Ma-ntreb daca iti mai aduci aminte?

(2x Refren:)
Si cum sa te mai privesc?
Cum sa te mai iubesc?
Nu te mai caut!

ooo o oo oooo…

(2x Refren:)
Si cum sa te mai privesc?
Cum sa te mai iubesc?
Nu te mai caut!

Lasă un răspuns

