Cine e sefu’?


Dupa facere intre organele interne s-a iscat o cearta,si anume Cine sa fie seful?
Creierul a spus;eu trebuie sa fiu seful,pentru ca eu coordonez restul organelor.
Ochii au spus;Noi pentru ca vazul nostru va calauzeste in lume
Inima a spus;Eu trebuie sa fiu seful pentru ca tuturor va dau sangele care inseamna viata,
S-a bagat si stomacul;Oricum eu trebuie sa fiu pentru ca va hranesc pe toti.
S-au bagat si picioarele;-Noi va caram pe toti deci noi trebuie sa fim sefi
Atunci s-a bagat si cacatul;-Eu o sa devin sef!
Si organele mai ca nu au crapat de ras.
Vazand asta cacatul a zis;Radeti numai…o sa vedem noi cine va fi sef…Stimp de cinci zile nu a mai iesit
Corpul s-a incremenit de durere…ochii au devenit opaci..stomacul se chinuia..picioarele se tremurau..
Si atunci au zis in unanimitate;Sa fie cacatul sefu’
Si de atunci….Orice cacat poate sa fie sef!

 

preluare Scribd

Lasă un răspuns

